Genom vårt tidigare varumärke MPC Stjärngolf har vi över 23 års erfarenhet att arrangera golfevenemang.
Ni får en unik möjlighet att tillbringa en hel dag tillsammans med era kunder och personal, omgivna av noggrant utvalda företagare.
Förutom traditionella tävlingar som ”närmast hål” och ”längsta drive”, kommer vi att överraska er med spännande inslag från våra samarbetspartners. Evenemanget avslutas med en middag i Dinner Club-format, där ni får njuta av en ”sharing food menu” tillsammans med noga utvalda drycker och underhållning.
Sidoarrangemang
Det arrangeras många olika sidoarrangemang, både under tävlingen och vid banketten. Under spelets gång kommer ettflertal deltävlingar att utspelas i form av närmast hål, rakast och längsta drive med mera.
Välgörenhet
Business Golf Tour har flertalet samarbeten med välgörenhetsorganisationer där delar av intäkterna från evenemanget går till välgörenhet.
Bland annat samarbetar vi med Operakällaren Foundation till förmån för WaterAid, som är en av världens ledande vattenorganisationer.
De insamlade intäkterna omvandlas till rent vatten genom att borra brunnar och installera vattensystem i Östafrika. Genom det förändras och räddas tusentals liv.
Seminarium
Evenemangsdagen startar med ett frukostseminarium för partners, deltagare och profiler.
Dinner Club
Evenemangsdagen avslutas med en middag i Dinner Club-format med “sharing food menu” samt underhållning.
Aftonen är exklusivt för deltagarna från golfeventet tillsammans med samarbetspartners och särskilt inbjudna gäster.
Partnerträff
Business Golf Tour är en plattform där företag träffas, knyter kontakter och bygger nätverk. Därför arrangeras en partnerträff i god tid innan evenemangsdagen så att en första kontakt kan skapas. I samband med detta har vi en gemensam genomgång av tävlingen.
Vi kommer att gå igenom marknadsrättigheter och tilldelade ytor för varje enskild partner, så att alla är väl förberedda inför evenemangsdagen.
Samarbetspartners
Exempel på tidigare års samarbetspartners är Nordic Choice Hotels, Arvid Nordquist, Bollinger, Breitling, Telia, Hedin Bil, Philipson Söderberg, Dagens Industri, Carlsberg, Swedbank, Svenska Spel, Colmar med flera.
Varumärket
Partners har rätt att använda namnet Business Golf Tour samt bilder från eventet i sin marknadsföring och annonsering. Bilder och filmmaterial producerade inom ramen för eventet kan användas utan kostnad för partners i syfte att kommunicera sin medverkan i evenemanget.
För mer information klicka på länk nedan:
MPC Agency har 23 års erfarenhet av relationsskapande verksamhet och skräddarsyr företagsaktiviteter för företag och deras kunder.
Våra insatser kännetecknas av hög klass och utförs med ett stort personligt engagemang samt hög servicenivå. Nedan finns ett urval av våra kunder.